loading...
ورزشی 3 عکس,خبر,فیلم
مهدی بازدید : 40 پنجشنبه 11 شهریور 1395 نظرات (0)

الف - عذرخواهی قهرمان المپیک از مردم

امید نوروزی با ... به کشتی عذرخواهی می‌کنم. ... نبودم از مردم عذرخواهی می‌کنم اما ...

نوروزی: از مردم بابت رفتارم عذرخواهی می کنم - …

خبرگزاری فارس - نوروزی: از مردم بابت رفتارم عذرخواهی می‌کنم

نوروزی: از مردم بابت ... به کشتی عذرخواهی می‌کنم. ... در دیدار بین امید نوروزی و مهدی ...

عذر خواهي اميد نوروزي از مردم | طرفداری

... کشتی فرنگی از مردم عذرخواهی ... امید نوروزی در گفت‌وگو ... از مردم به خاطر ...

نوروزی: از مردم بابت رفتارم عذرخواهی می کنم | دارنده …

نوروزی: از مردم ... نیوز، امید نوروزی با ... نبودم از مردم عذرخواهی می کنم اما ...

واکنش سوریان به حذف از المپیک؛ عذزخواهی با سر …

... با بیان اینکه حیف شد از مردم عذرخواهی ... عذرخواهی می‌کنم. ... امید نوروزی کشتی گرفتن ...

sporttv.ir:: امید نوروزی : پشیمانم و عذرخواهی می کنم ...

... پشیمانم و عذرخواهی می کنم ... وی - امید نوروزی بعد از اتفاقات و ... مردم شرمنده هستم ...

عابدینی: از مردم عذرخواهی می‌کنم

... از مردم عذرخواهی می‌کنم. ... از همه مردم عذرخواهی می‌کنم که ... دنیل نوروزی از ...

نوروزی: از کاری که در انتخابی کردم، پشیمانم :: ورزش 3

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، امید نوروزی بعد از ... مردم شرمنده هستم به خاطر همین تلاش می‌کنم ...

امید نوروزی: آماده رقابت با حریفان هستم

امید نوروزی دارنده مدال ... حسن عباسی از ارتش عذرخواهی ... دعای خیر مردم برای موفقیت ...

قهرمان المپیک جنجال به پا کرد/چوب را چه کسی به دست امید ...

امید نوروزی در کشتی با مهدی زیدوند ... امید نوروزی حق نداشت این چنین از کوره در برود حتی ...

حاشیه های غجیب در انتخابی تیم ملی کشتی

امید نوروزی: عذرخواهی می کنم ... با تسنیم از مردم عذرخواهی ... امید نوروزی بعد از ...

شرایط خوبی دارم و تمریناتم را خودم پیگیری می‌کنم نوروزی ...

... خودم پیگیری می‌کنم نوروزی: از انتخابی هم ... نوروزی: از مردم بابت رفتارم عذرخواهی می‌کنم ...

نوروزی: دوست دارم قبل از مرگم پیراهن پرسپولیس را …

نوروزی: دوست دارم قبل از مرگم ... تقدیم می‌کنم که همیشه ... از مردم ایران عذرخواهی می ...

عکس/ امید نوروزی و پدرش در سالن مسابقات

... قرار نداشت، از روی سکوها ... امید نوروزی فرنگی کار وزن ٦٦ ... را به مردم ادا می‌کنم.

فوتبالی‌ترین | خاکپور:از مردم عذرخواهی می کنم

... از مردم عذرخواهی می کنم. ... جایزه‌ام را به خانواده مرحوم نوروزی تقدیم می‌کنم; ... امید ...

محجوب: بابت باختم از مردم عذرخواهی می‌کنم

... بابت باختم از مردم عذرخواهی می کنم ... دنیل نوروزی پیش از ... تدبیر و امید به استان ...

اظهار پشیمانی قهرمان المپیک بعد از اتفاقات رخ داده …

... داده در مشهد نوروزی: از مردم بابت رفتارم عذرخواهی می کنم ... بابت رفتارش از مردم و علاقه ...

مجتبی عابدینی: تمام تلاشم را کردم/ از مردم ایران عذرخواهی ...

... تمام تلاشم را کردم/ از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم. ... مردم از بردهای من ... نوروزی چه زمانی ...

یک پیشنهاد نوروزی به مردم در تهران

حسن عباسی از ارتش عذرخواهی کرد ... نوروزی به مردم ... برد که فکر می کنم دیدن آن برای مردم ...

امید نوروزی - farsimode.com

... کردم از آنها عذرخواهی می کنم. ... اقشار مردم ... مدال امید نوروزی توسط يكی از ...

یک روز پس از چوب کشیدن و حمله به میز داوران/امید نوروزی ...

مشکلات مردم; ... و حمله به میز داوران/امید نوروزی: ... ملی کشورمان از حاشیه‌هایی که ...

برچسب ها - امید نوروزی

وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی از ... ميدادم/به مردم بگوييد ماشين ... زودی افشاگری می‌کنم ...

فوتبالی‌ترین | خاکپور: از مردم عذرخواهی می‌کنم/عامل …

... از مردم عذرخواهی می‌کنم/عامل ... امید می‌گوید، از سازمان ... مرحوم نوروزی تقدیم می‌کنم;

هیچ تضمینی برای موفقیت در المپیك نیست/ …

... توان بعد از امید نوروزی به ... عذرخواهی می‌کنم ... از مردم ایران عذرخواهی ...

منصوریان: نیازی به عذرخواهی بیرانوند نیست :: ورزش 3

با مرگ نوروزی شادابی از نفت رفت. منصوریان: نیازی به عذرخواهی بیرانوند ...

امید نوروزی- جام نیوز - jamnews.ir

... عرب حمایت می کنم ... امید نوروزی از ... تیم ملی کشتی فرنگی از مردم عذرخواهی ...

جام نیوز :: JamNews - گلایه امید نوروزی از جنجال های …

... تیم ملی کشتی فرنگی از مردم عذرخواهی ... همه را غافلگیر می کنم. ... امید نوروزی از ...

از پیروانی عذرخواهی می‌کنم

,از پیروانی عذرخواهی می‌کنم . صفحه ... از پیروانی عذرخواهی می‌کنم ...

بمب نقل و انتقالات: از منصوریان عذرخواهی می کنم - …

... از منصوریان عذرخواهی می کنم. ... _ از یونان، بوندس لیگای دو و استقلال و تراکتورسازی به ...

مهران غفوریان: از همسرم عذرخواهی می‌کنم

رضاییان برای عذرخواهی از برانکو ... در ایران مردم ارتباط ... امید ایران در ...

علی دایی؛ به امید گره‌گشایی اقتصادی برای مردم

... از ارتش عذرخواهی ... از طرفی امید به گره‌گشایی اقتصادی برای مردم بزرگ ایران دارم و آرزو می ...

امید نوروزی:هدفم دومین طلای المپیک است/ مصاحبه

امید نوروزی: ... مبارزه می کنم تا همه ... صمیمانه تشکر می کنم.از مردم عزیزمان ...

حدادی از صعود به فینال باز ماند/ امید مدال ایران پرید

... تصویری از روند آمادگی امید نوروزی فرنگی کار کشورمان ... از مردم عذرخواهی می کنم ...

نتایج‌ نهایی دور‌ دوم انتخابات مجلس + جدول و نمودار …

... دست آمده تاکنون از پیروزی فهرست امید ... از مردم عذرخواهی می‌کنم ... مردم از مراجعه به ...

پیام نوروزی موسوی و رهنورد؛ از مطالبات مردم عقب …

آقای موسوی در این پیام نوروزی که ... امام از شما خواهش می کنم ... را از وطن و مردم خود ...

بیوگرافی امید نوروزی + عکس های امید نوروزی

بیوگرافی امید نوروزی + عکس های امید نوروزی , امید نوروزی, بیوگرافی امید نوروزی, زندگینامه ...

زورآوند: اولین ایرانی هستم که از خط پایان عبور می‌کنم ...

از مردم عذرخواهی می‌کنم; ... به فینال باز ماند/ امید مدال ... با حمید سوریان و امید نوروزی.

خاطره سیدحسن خمینی از سفر نوروزی‌ به جیرفت - …

خاطره سیدحسن خمینی از سفر نوروزی ... مردم استان کرمان ... ارتش انقلابی شد؛ عذرخواهی می‌کنم.

امید نوروزی:همه حریفانم را نقره داغ کرده ام/تلاش می کنم

... است .این سخن امید نوروزی قهرمان جهان و ... ام/تلاش می کنم در ... کیلو یکی از سخت ...

سنتی که روحانی در ایران باب کرد

... رئیس جمهور عذرخواهی می‌کنم؛ این دولت ... آن از مردم عذرخواهی ... امید برای ...

کی‌ روش : از مردم عذر می‌‌ خواهم ، خداحافظ - روناش

او با عذرخواهی از مردم ... خواهم بود و سپس از همه خداحافظی می کنم. ... تعامل تیم امید و ...

اعتراض ها جواب داد؛عذرخواهی از لیلا رجبی و بوشهریها

الف - ایران برای پنجمین بار قهرمان جام جهانی کشتی …

... امید نوروزی ۷ ... زائور کابولویف ۲ نوروزی جلوی چشم همشهریانش با ... از مردم عذرخواهی می‌کنم.

عذرخواهی آردا توران از مردم ترکیه

... از مردم ترکیه. کاپیتان تیم ملی فوتبال ترکیه بعد از نمایش ضعیف برابر کرواسی رسما از مردم ...

کواکبیان: روسای سه قوه از مردم عذرخواهی کنند

نماینده مردم تهران در مجلس ... و قضائیه نیز باید عذرخواهی ... با نام امید نوروزی نام ...

رویش امید از دل تدبیر/ نگاهی گذرا به دستاوردهای یک …

رویش امید از دل ... رییس جمهوری همچنین در دیدار نوروزی ... اشتباه کردیم از مردم عذرخواهی ...

نوروزی از حمایت شیرازی‌ها ممنونم با دومین طلای …

نوروزی از حمایت شیرازی‌ها ممنونم ... طلای المپیک دینم را به مردم ادا می‌کنم. ... امید نوروزي ...

مدیر تیم ملی کشتی رسما عذرخواهی کرد

مدیر تیم ملی کشتی رسما عذرخواهی کرد مدیر تیم ملی کشتی, ... آیا مسکن از فضای رکود خارج ...

نصب بیلبورد برای عذرخواهی شوهر از زن | 2روز

... ” همسر عزیزم ” ابرو ” ، همه مردم ... ات عذرخواهی می کنم ... از رازهای نگفته تیم امید ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 1,380
  • بازدید کلی : 18,009